POGOJI POSLOVANJA OLJARNE PEČARIČ

NAROČILA:

– Oddajanje naročilna: oljarna.pecaric@gmail.com , telefon: 07 30 58093
– Naročila se oddajajo od ponedeljka do petka v delovnem času od 7 do 15 ure
– Naročila, ki so oddana izven delovnega časa se zapišejo naslednji delovni dan
– Naročila, oddana v delovnem času, se isti dan pakirajo in so odposlana naslednji delovni dan, naročeno olje dostavlja kurirska služba DPD v roku 2-3 dni

POMEMBNO:
Olja oziroma izdelki, ki se ne prodajo v 90 dneh od dneva naročila, se lahko vrnejo najkasneje v 120 dneh od dneva naročila ( oziroma se lahko vrnejo najkasneje v 200 dneh glede na rok uporabe ). Vsi izdelki, ki se ne vrnejo do predpisanega časa, ostanejo strošek naročnika. V primeru vrnitev olj in ostalih izdelkov napišemo dobropis, olja pa se vračajo samo v primeru obojestranskega dogovora.

– V primeru prevzema paketa olj, v katerem so razbite steklenice in je olje razlito, nam mora naročnik poslati razbite steklenice nazaj, da lahko zamenjamo olje; pokrovčki od razbitih steklenic morajo biti originalno zaprti, sicer reklamacije ne priznamo

– Olja za degustacijo dobijo naročniki zastonj, tudi navodila oziroma prospekte za uporabo olj( olja za degustacijo so polnjena v 50mililitrskih stekleničkah).

– Poštnina za naročeno olje do 9 steklenic je strošek stranke, za 10 steklenic naročenega olja in več plačamo poštnino mi. Ko pričnejo naročniki prvič z prodajo naših olj in ostalih izdelkov in naročajo manj kot 10 steklenic olja, je poštnina za prvih 5 naročil naš strošek, od 6. naročila naprej pa strošek naročnika.

POPUSTI OB NAROČILU:

-Redna naročila / 100% (predplačilo)
30 – 49 kosov / 2%
50 – 99 kosov / 5%
100 – 199 kosov 5% / 7%

Če ima naročnik več poslovalnic in odda v enem naročilu najmanj za dve ali tri poslovalnici, dobi dodatno 1% na že določen popust, če pa naroči najmanj za 4 poslovalnice dobi dodatno 2% na že določen popust. Navedeni popusti se nanašajo samo za majhne količine, za večje količine pa sporočimo naročniku višino popusta po obojestranskem dogovoru.

POMEMBNO:
Rok plačila je 30 dni, lahko omogočimo naročniku zamik plačila do 60 dni. Odprta sta lahko samo 2 računa, in če stranka oddaja novo naročilo, torej odpira 3. račun, naročila ne moremo sprejeti, tudi, če ni minilo 60 dni, velja pogoj, da sta lahko odprta samo 2 računa. Naročnik mora poravnati najmanj 1 račun ali pa vse račune, ki so odprti 31 dni in več.

OPOMINI:
Če ima naročnik odprte račune, stare 61 dni in več, mu pošljemo prvi opomin, drugi opomin 90 dan, tretji opomin pa 120 dan, 14 dni za tretjim opominom pokličemo naročnika in se skušamo dogovoriti, če se ta ne oglasi, mu pošljemo izvršbo.

– V primeru spremembe cen, torej znižanja ali podražitve cen izdelkov, obvestimo svoje stranke najmanj 30 dni pred spremembo.

-Za moke velja naslednje: če se ne proda v 60 dneh se vračajo nazaj, nas morajo naročniki v roku 90 dni obvestiti o vračilu, da blago prevzamemo sami. Če jih naročniki ne vrnejo v roku 90 dni, prevzamejo strošek neprodanega blaga.

-Če pošlje naročnik vračano olje s katero drugo pošto in se paket poškoduje, pošta pa nam ne prizna poškodbe, mora naročnik od te pošte izterjati škodo, ki je nastala. V nasprotnem primeru pa je naročnik dolžan plačati račun od poškodovanih izdelkov. Zato priporočamo svojim naročnikom, naj ne pošiljajo sami blaga, ampak nas o tem obvestijo, da pridemo po blago s svojo pošto.

– z opravljenimi analizami in ekološkim certifikatom zagotavljamo kakovost olja. O kakršnih koli spremembah pogojev poslovanja, takoj obvestimo svoje stranke ter od njih ponovno pridobimo podpis in žig podjetja.

ODGOVORNE OSEBE SE S SVOJIM PODPISOM IN ŽIGOM PODJETJA STRINJAJO S POGOJI POSLOVANJA.

Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close